Önemli Uyarılar
* Teklif dosyaları en geç ihale günü saat 12.00'ye kadar teslim edilecektir. Saat 12'den sonra getirilen teklifler teslim alınmayacaktır.
* Geçici Teminatın banka mektubu olarak verilmesi halinde, yayınlanan şablon kullanılmalıdır. (Mektup metni içerisinde Devlet İhale Kanunu (2886) veya Kamu İhale Kanununa (4734) atıfta bulunan ifadeler yer almamalıdır.) Bu ifadeler kesin teminat mektuplarında da yer almamalıdır.
* Firma temsilcilerinin ilanda yer alan tedarikçi formunu doldurup 0 232 478 49 42 nolu faksla veya izmir@dmo.gov.tr adresine mail ile tarafımıza ulaştırmaları gerekmektedir. Sistemimize firma kaydının yapılması için önemlidir.
* 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 10. maddesi ile "Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ" kapsamında, veri sorumlusu sıfatıyla DMO tarafından hazırlanan “Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü Tedarikçiler İçin Aydınlatma Metni”, www.dmo.gov.tr/KVKK adresinde yer almaktadır.
*Firma yetkili satıcı değil ise; yalnızca bu ihaleye mahsus olmak üzere yetkili satıcılık ile ilgili istenen evrakların temin edilmesi zorunlu değildir.
* İhaleye katılacak firmalar, ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamede belirtilen özelliklere ve kurum numunesine uygun olması istenilen ürünleri, ihaleden önce DMO İzmir Bölge Müdürlüğünde görüp inceleyebilecektir. DMO İzmir Bölge Müdürlüğünce düzenlenecek Numune Görüldü Tutanağı teklif dosyalarına eklenecektir. Numune Görüldü Tutanağı bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Bilgilendirme Notu
Bankacılık işlemlerinde ödeme yaparken açıklama kısmına vergi numarası ve iletişim bilgisinin (telefon numarası) eklenmesi gerekmektedir.
DMO ihalesine ilk defa katılıyorsanız; dmo.gov.tr ->üyelik -> tedarikçi ön kayıt alanından kayıt oluşturunuz.