Genel Müdürlüğümüzde 2025–2026 Dönemi Stajyerlerimiz İçin Veda Programı Düzenlendi
Genel Müdürlüğümüz Eğitim Salonunda, 2025–2026 dönemi boyunca kurumumuzda görev yaparak stajlarını başarıyla tamamlayan öğrencilerimiz için veda programı düzenlendi.
Programa Genel Müdür Yardımcımız Sayın Kemaleddin Metin, Daire Başkanımız Sayın A. Deniz Korkut, Şube Müdürümüz Sayın Muhammet Afif Demir, stajyer öğrencilerimiz ve öğrencilerimizin usta öğreticileri katılım sağladı.
Programda staj sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunularak öğrencilerimizin kurumumuzda edindikleri bilgi, beceri ve deneyimlerin mesleki gelişimlerine katkısı vurgulandı. Ayrıca öğrencilerimize eğitim ve kariyer hayatlarında başarı temennileri iletildi.
Kurumumuzda geçirdikleri staj süresi boyunca gösterdikleri özveri ve katkıları için öğrencilerimize teşekkür ediyor; edindikleri bilgi ve deneyimlerle yeni hedeflerine emin adımlarla ilerlemelerini temenni ederek eğitim ve meslek hayatlarında başarılar diliyoruz.
