TR |  EN
İhale Adı
DMO Mersin İrtibat Büro Müdürlüğü Tarafından TC Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhtiyacı "Muhtelif Miktarlarda 18 Kalem Temizlik Malzemesi" Satın Alınacaktır

İhale No
17064

Talep Takip Numarası
BSF312RCUVU

İhale Kayıt Numarası(İKN)
2025/1508324


İhaleyi Yapan Birim

Para Birimi
TL

İlan Tarihi
16.09.2025 - 26.09.2025

İhale Tarihi / Saati
26.09.2025 / 14:00

Son Teklif Verme Tarihi / Saati
16.09.2025 / 12:00

İhale Sonucu
Devam Etmektedir

Önemli Uyarılar
-İhale konusu malzemenin teslim sekli ve süresi teklif mektuplarında belirtilecek olup, bu süre içerinde malzemeler teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak tam, sağlam ve kullanıma hazır vaziyette T.C. Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığınca gösterilecek yere teslim edilecektir. -İstekliler, tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve değişiklik yapılmasına ihtiyaç duydukları hususlarla ilgili olarak, 22 Eylül 2025 Pazartesi mesai bitimine kadar kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edebilirler. Bu tarihten sonra yapılacak açıklama ve değişiklik talepleri ile doküman satın alınmadan yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.



Bilgilendirme Notu
Bankacılık işlemlerinde ödeme yaparken açıklama kısmına vergi numarası ve iletişim bilgisinin (telefon numarası) eklenmesi gerekmektedir.
DMO ihalesine ilk defa katılıyorsanız; dmo.gov.tr ->üyelik -> tedarikçi ön kayıt alanından kayıt oluşturunuz.

İhale Sorumlusu


Adı ve Soyadı
Aydın LEVENTERLER
Unvan
Merkezi Satınalma Uzmanı
Birimi
II Nolu Koordinatörlük (Mersin) Satınalma ve Fiyat Araştırma Bürosu (Mersin)
Telefon
0324 237 49 49 -140
E-mail
aydin.leventerler@dmo.gov.tr
Adres
Üçocak Mahallesi İsmet İnönü Bulvarı No:10 Akdeniz/MERSİN